W&G 05-2011
De activiteiten van WDD waren druk bezocht: in totaal waren ruim 3600 bezoekers gekomen voor verschillende activiteiten.
Naast de sportdag van dove kinderen (400 bezoekers) was er natuurlijk de WDD manifestatie zelf (1400 bezoekers), het avondprogramma van Sencity (ruim 1600 mensen). Ook het symposium, de Flashmob, de dierengebaarders in Blijdorp en de wedstrijd van dove voetballers met het jeugdelftal Feijenoord trokken honderden bezoekers. De organisatie had het talent van dove creativelingen hiervoor aangetrokken (o.a. Bart Koolen voor logo en filmpjes, Ildiko Boronkay voor posters en vlaggen, Kirsten van de Ven voor de aankleding van de hal en Lora van Rijn voor het ontwerp van de WDD krant) en de inspanningen van heel veel Nederlandse en Belgische vrijwilligers. Al met al een hele geslaagde viering van Werelddovendag 2011.
Foto’s: Erika Zeegers, Jan van Kuijeren en Erika Bloemkolk